ورود هفت علائم معنی بیماری های کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

ورود هفت علائم معنی بیماری های کلیویبیماری های کلیوی هرگز در روزهای اولیه آرام است، بیمار خواهد شد بسیاری از ناراحتی جسمی داشته باشد. در اوایل به عنوان باز و درمان بیماری های کلیوی ممکن است، می تواند کنترل و جلوگیری از بدتر شدن. بنابراین، در آغاز، که نشانه های بیماری های کلیوی هستند؟ در مرحله بعد، نگاه کنید، ما به طور خلاصه هفت علائم معنی از ورود بیماری کلیه است.

1. تغییرات در میزان ادرار

ادرار کردن عادی 1000-2000 میلی لیتر در روز، به طور متوسط ​​1500 میلی لیتر، و ادرار است به احتمال زیاد برای نشان دادن اثر بیماری کلیوی بیشتر یا کمتر. به خصوص شب خوب به ندرت، اگر ثابت شود که در شب چند بار و برای نوشیدن آب قبل از رفتن به رختخواب بسیار با احتیاط از بیماری کلیوی نیست.

2. پروتئین

پروتئینوری مهم ترین شرط تشخیصی، نرمال دفع روزانه بالغ از پروتئین در ادرار می کند 150 میلی گرم تجاوز نمی باشد. Macroalbuminuria نتیجه اختلالات غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی بود. عادی غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی تصفیه انتخابی از پروتئین های پلاسما، به طور موثر می تواند به جلوگیری اکثر پروتئین های پلاسما در فیلتراسیون گلومرولی، تنها مقدار بسیار کمی از پروتئین پلاسما در محلول صاف شده گلومرولی.

3. ظاهر Izmenit و خواص ادرار

ادرار طبیعی به رنگ زرد روشن روشن است، اگر نوشیدن کمتر، و یا اولین ادرار کردن صبح، رنگ کمی تیره تر. اگر رنگ قرمز در ادرار، و یا فوم ادرار، توجه به معاینه پزشکی کلیه است.

4. ادم

بدن کلیه متابولیسم آب از بدن، کلیه ها بد هستند، آب تجمع می یابد. برخی از افراد در بر داشت تورم پلک صبح، یا پاها، پاها متورم، در نظر گرفتن مشکل از کلیه ها.

5. فشار خون بالا

سندرم نفروتیک پیامدهای بالینی مهم است، اما اسلاید آب و سدیم احتباس، افزایش حجم خون وجود دارد، ممکن است فشار خون بالا به طور موقت. نوع سندرم Ⅱ ممکن است یک پرفشاری خون اولیه کلیوی.

6. Hypoproteinemia

پروتئین عمده پلاسما کاهش می یابد، درجه میزان پروتئینوری به وضوح مرتبط، هیپوآلبومینمی دیده می شود در بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، سرم آلبومین در 30G / L یا کمتر است. دلیل اصلی از دست دادن آلبومین در ادرار است، اما آنها به طور کامل موازی نیست، به طوری که ارزش آلبومین سرم و آلبومین کاتابولیسم سنتز نتیجه متعادل.

7. علائم گوارشی

از آنجا که دستگاه گوارش ادم اغلب مصرف نمی کنند، تهوع، استفراغ، نفخ، و سایر علائم اختلال عملکرد دستگاه گوارش. هنگامی که ازوتمی، علائم افزایش می دهد.





:: برچسب‌ها: ورم,پروتئینوری,بیماری کلیوی,ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: